Audyt SEO analiza sem internetowej to usługa, która polega na zebraniu aktualnych standardów i wymagań wyszukiwarek internetowych oraz ich analizie i ocenie względem audytowanej witryny

2019-10-22

Strony internetowe muszą spełniać określone kryteria, aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania. Po zastosowaniu się do naszych rekomendacji związanych z wykonanym audytem SEO, zapewniamy wzrost ruchu z Google i zysku ze strony. Jak szybko sprawdzić w którym miejscu w stosunku do naszej strony znajduje się konkurencja? Audyt SEO analiza sem internetowej to usługa, która polega na zebraniu aktualnych standardów i wymagań wyszukiwarek internetowych oraz ich analizie i ocenie względem audytowanej witryny. Audyt SEO to szczegółowe badanie strony www pod kątem widoczności w wyszukiwarkach. Wykonana w taki sposób analiza może zawierać braki, a elementy ważne pod kątem SEO mogą nie zostać wskazane, podobnie jak skala problemu. Otrzymamy raport, który z jednej strony pozwoli nam przeanalizować „na szybko” naszą witrynę oraz jej główną konkurencję! Wiemy już, ze analiza konkurencji jest istotna. Testów co poskutkowało ostatecznie wprowadzeniem ponad 500 zmian w algorytmie, który ocenia strony i układa ranking. W efekcie wykonanego audytu strony otrzymujemy dokument z wnioskami i rekomendacjami zmian optymalizacyjnych. Taka nierzetelna analiza stanowi swojego rodzaju pokusę, pomagającą zaoszczędzić pieniądze, jednak nigdy nie zastąpi pracy specjalisty i jego indywidualnego podejścia do klienta. Ani grafik, ani programista nie są w stanie stworzyć strony zgodnej z ciągle zmieniającymi się wytycznymi Google. Myślę, że analiza konkurencji to niezbędne działanie w prowadzeniu własnej firmy. Analiza przedstawiana jest w formie czytelnego raportu, a wdrożenie zalecanych zmian może przyczynić się do poprawy wyników w wyszukiwarce, bez konieczności zwiększania środków na reklamę. Dokładna analiza stron internetowych pod kątem indeksacji w wyszukiwarkach. Pierwsza grupa stron, czyli „Wybrani konkurenci”, to strony wskazane przez algorytmy Semstorm, bazujące na liczbie wspólnych słów kluczowych. Strony wizytówkowe bądź blogi i fora również mogą być witrynami wymagającymi przeprowadzenia audytu technicznego SEO? Audyt SEO to w zasadzie początek drogi do promocji strony internetowej, budowania ruchu i pozycji w Google. Narzędzie Shoesday przeprowadza szczegółową analizę poszczególnych czynników, które mają ogromny wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce. Strony posiadające dużą liczbę słów kluczowych (fioletowy pasek) warto zbadać pod kątem ich tematyczności. Dane zebrane w wyniku naszych audytów mogą przydać się każdemu, kto ma związek z budową, prowadzeniem i pozycjonowaniem strony internetowej.