W przypadku metody ultradźwiękowej wymontowany filtr cząstek stałych poddawany jest działaniu substancji oczyszczającej wkład z zanieczyszczeń

2019-10-18

Filtr cząsteczek stałych montowany jest w układach wydechowych silników wysokoprężnych. Dzięki naszemu doświadczeniu gwarantujemy, że auto, w tym układ wydechowy zawierający filtr cząstek stałych, wróci do prawidłowego, wydajnego działania. Z zewnątrz filtr przypomina metalową puszkę. Serwisy oferują regenerację wymuszoną, innymi słowy wypalenie reszty cząstek stałych, dzięki podłączeniu samochodu do specjalnego urządzenia. W przypadku metody ultradźwiękowej wymontowany filtr cząstek stałych http://dpf-warszawa.pl/ poddawany jest działaniu substancji oczyszczającej wkład z zanieczyszczeń. Niestety, skuteczne wyeliminowanie cząstek stałych ze spalin nie jest łatwe. Nie musisz więc wydawać dużych pieniędzy na nowy filtr ani usunięcie DPF z układu wydechowego. DPF to utarta nazwa filtru cząstek stałych. Może też zdarzyć się (niestety, ma to miejsce często), że filtr DPF zapychany jest od sadzy, która nie została spalona w procesie dopalania. Niestety, gromadzenie się cząstek w filtrze powoduje jego sukcesywne zapychanie, a co za tym idzie, utratę właściwości. Właściciele samochodów posiadających filtr cząstek stałych powinni specjalistycznie podchodzić do tego tematu i dbać o każdy szczegół. Wypalenie usprawnia filtr na poziomie 70%. Zamiast z usług serwisu ASO korzystają z warsztatów trudniących się programowym lub mechanicznym usuwaniem filtrów cząstek stałych. Oczyszczony naszą metodą filtr odzyskuje 99% swojej sprawności. Jego zadaniem jest oczyszczać gazy spalinowe z cząstek sadzy i popiołu. Inna opcja przewiduje, że gdy filtr jest pełny, układ paliwowy dostarcza większej ilości paliwa, które dopala się w filtrze, podgrzewając. Aby temperatura w układzie wydechowym, a dokładniej w filtrze cząstek stałych, wzrosła z 220⁰ do tak wysokiej wartości, wtryskiwacze muszą podać specjalne dawki paliwa,. W rezultacie, filtr ulega zapchaniu. Można również filtr usunąć, jednak sam demontaż to nie wszystko, trzeba również przygotować oprogramowanie elektroniki, która steruje pracą silnika, ewentualnie zainstalować specjalny emulator. Jeżeli okaże się, że filtr cząstek stałych w naszym samochodzie jest zapchany, nie można zbagatelizować tej wiadomości. ✅ Zapchany filtr DPF to poważny problem z jakim może borykać się nasze auto. Jeżeli nie, a filtr nie jest za bardzo zanieczyszczony, należy wyjechać na trasę szybkiego ruchu i przez kilkanaście minut jechać z dość dużą prędkością na stosunkowo wysokich obrotach. Jeśli jednak ma filtr cząstek stałych, sadza zostaje w filtrze. Filtry cząstek stałych niestety mogą się zapychać i narazić nas na duże wydatki. Zapchany filtr cząstek stałych – i co dalej? Filtr cząstek stałych ulega zapchaniu „ze starości” na skutek nagromadzenia dużej ilości popiołu. Dlatego zdecydowanie lepszym, tańszym w porównaniu z wymianą i zgodnym z prawem wyjściem jest regeneracja filtra cząstek stałych. Filtr cząstek stałych montuje się w samochodach z silnikiem Diesla. W autach wyposażonych w silniki wysokoprężne konieczne jest montowanie filtrów cząstek stałych. Pomimo starań inżynierów nie udało się zupełnie ograniczyć powstawania cząstek sadzy w wyniku pracy silnika Diesla.